Kampania Spirit of Travel wypływa na nowe inspirujące wody… Po przygodzie na afrykańskim safari, czas na ekscytujące podróże Louis Vuitton w promieniach karaibskiego słońca, gdzieś między niebem. Podróże aż po horyzont, oczekiwanie na przygodę na skraju pomostu – w tych scenach czujemy duch podróży charakterystyczny dla tej marki. To luksusowa odyseja modowym szlakiem, kwintesencja eleganckiej podróży. Drogocenne kufry, torby podróżne i kultowe torebki wchodzą w dialog z niezwykłą naturą, kontrastując z odcieniami wody, zieleni i piasku.

 

W kampanii wyraźnie zaznaczona jest charakterystyczna dla domu mody Louis Vuitton skóra Epi – jej pastelowe odcienie współgrają z morskimi falami, zdobiąc kufry i walizy, kultowy już model Alma, czy nowy model Twist. Epi Landscapes – pojawią się w witrynach Louis Vuitton na całym świecie, od 6 kwietnia do 14 czerwca 2015. Nowa kampania Spirit of Travel to podróż w kierunku czystej doskonałości. Od 1854 roku, firma Louis Vuitton utożsamiana jest z wyjątkowymi  projektami, w których łączy innowacje ze stylem, zawsze dążąc do najwyższej jakości. Do dzisiaj Maison Louis Vuitton jest wierny swojemu założycielowi, który zainicjował The Art Of Travel – sztukę podróżowania – poprzez eleganckie, ale i praktyczne wyroby i akcesoria podróżne. Odwaga towarzyszyła Louis Vuitton od początków istnienia. Wierna swoim korzeniom, firma od lat zaprasza do współpracy architektów, artystów i projektantów, poszerzając swoją obecność o kolekcje ready-to-wear, obuwie, akcesoria, zegarki i biżuterię, będące uosobieniem najwyższej klasy rzemiosła.

Zdjęcia: Patrick Demarchelier // Modelki: Liya Kebede, Maartje Verhoef, Julia Nobis // Stylizacja: Marie-Amélie Sauvé // Makeup: James Kaliardos


Więcej informacji: www.louisvuitton.com, źródło: mat. prasowe.