1551

Psiaki na okładkach Vogue w kampanii „Po psu ta moda”

czwartek, 27/08/2015






Pin It

Kampania społeczna pod nazwą Po psu ta moda. ruszyła 3 sierpnia 2015. Projekt ma na celu pokazanie problemu bezpańskich psów w sposób inny niż do tej pory. W czasie całej akcji zaprezentowanych zostanie ok. 25 sesji zdjęciowych, wykonanych na wzór okładek prestiżowych magazynów modowych. W roli modelek wystąpią psy ze schronisk i domów tymczasowych. Inicjatorem kampanii jest start-up z branży kreatywnej Ostrosiostro.

Jak mówi pomysłodawca akcji Paweł Cichoń, Po psu ta moda – to trochę przewrotnie o modzie, trochę inaczej o psach do adopcji. Do tej pory wszyscy przedstawiali zwierzaki ze schroniska jako smutne, poszkodowane i biedne. My zrywamy z tym stereotypem i w niestandardowy sposób pokazujemy, że mogą one stać się obiektem pożądania niczym modelki Vogue’a. Oprócz nagłośnienia skali problemu adopcji bezdomnych psów w Polsce, zależy nam również, aby społeczeństwo podejmowało takie decyzje świadomie. Zwierzak to nie zabawka, która po miesiącu może nam się znudzić – to odpowiedzialność, zaangażowanie i serce, które musimy włożyć w opiekę nad nim – dodaje. Kampania planowana jest na okres wakacyjny, co nie często zdarza się w świecie mody, gdyż to wiosna i jesień są najgorętszym okresem w branży. To czas słynnych pokazów w Paryżu czy Mediolanie oraz sesji zdjęciowych promujących najnowsze kolekcje. Jednak dla naszych małych modeli każdy dzień jest ważny, dlatego organizatorzy nie zwlekają z działaniami i wraz ze sztabem profesjonalistów o ogromnych sercach, cały czas przygotowują wszelkie potrzebne materiały. Ich rezultaty pokazane są na stronie internetowej www.popsutamoda.pl. Przebieg akcji można również śledzić na profilach społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy Instagram. Głównym założeniem akcji jest odejście od standardowych działań marketingowych, dlatego podczas promocji wykorzystane zostaną również aplikacje typu Tinder (słynny portal randkowy) oraz ruszy nietypowy projekt crowdfundingowy. Dodatkowo organizatorzy planują zaprosić do współpracy znane osoby związane ze światem mody, które pełnić będą role ambasadorów. Jakie oczekiwania mają organizatorzy kampanii? Wierzymy, że ludzie zmienią sposób postrzegania i nie będą traktować psiaków ze schroniska jako tych drugiej, gorszej kategorii – mówi  koordynator projektu. Cały dochód, który uda się pozyskać w ramach kampanii zostanie przekazany na wsparcie bezdomnych zwierząt.

 

Źródło zdjęć i informacji: ostrosiostro.pl



autor: Anna Sionek @ EXAMPLE.PL



NAPISZ KOMENTARZ








KOMENTARZE
  1. Patrycja 28 sierpnia 2015 22:59
    avatar

    Mam psiaka. Taki kucyk prawie. Należy do psów dużych… Ale… Na ulicy nie ma osoby, która by się za Jimem nie oglądnęła. Co chwilę słyszę pytanie „Jaka to rasa?”. Moja odpowiedź: „Owczarek Schroniskowy”. Nikt by nie przepuszczał że ten wielki Shih Tzu (tak podobno wygląda po wystrzyżeniu), o srebrnym kolorze, to pies prawie zagłodzony na śmierć, z wyrwanym i złamanym ogonem, po przejściach, wyjadał mi obierki z kosza gdy do mnie przyszedł…
    A starczyło trochę miłości, pełna micha, ciepły, bezpieczny kąt i pies rozkwitł 🙂 To prawda, że w schroniskach różowo nie jest. Psy nie czują się komfortowo w takich warunkach a i komfortów tam nie mają żadnych. Ale wystarczy ten jedne człowiek. I wszystko staje się piękne 🙂


. . . . . . . .

ZOBACZ RÓWNIEŻ
Od Słowa do Słowa
 
Empik
 
SHOP



INSTAGRAM
    • Boguslavskaya to poczenie tradycji ze wspczesnoci rzemiosa z nowoczesn technologihellip
    • Przepis na lody domowej roboty mniam icecream homemade homemadefood healthyhellip
    • niadanie idealne acaibowls photo elsaswholesomelife zobaczcie nasze wybory na exampleplhellip
    • Aktywny wgiel to prawdziwy super skadnik ktry podbija serca wszystkichhellip