Kultowa marka GAP przez lata dyktowała trendy na rynku mody. Z niepokojem obserwowaliśmy spadki sprzedaży i zamykające się butiki marki. Dziś, po latach, GAP zaprezentował nową kampanię, dzięki której chce wrócić do łask współczesnych fashionistów. W kampanii wystąpił między innymi Wiz Khalifa.

Klasyczne stylizacje: granatowe jeansy, tank topy i tshirty to powrót marki do korzeni. Kampania składa się z fantastycznej, naturalnej sesji zdjęciowej, w której wzięły udział top modelki: Fernanda Ly, Adwoa Aboah, Alek Wek, Jasmine Sanders, Maria Borges czy Priyanka Chopra. W reżyserowanym przez Edwarda Enninfula (redaktor naczelny brytyjskiej edycji magazynu Vogue) video gwiazdy śpiewają piosenkę zespołu Boney M i tryskają optymizmem. W sesji zdjęciowej biorą udział modele o różnych kolorach skóry, pochodzący z różnych środowisk. Twórcy kampanii podkreślają, że różnice między ludźmi potrafią ich łączyć i to jest właśnie sedno kampanii nazwanej: Bridging The GAP.

źródło: materiały prasowe