Świat mody nadal zaskakuje, a zwłaszcza marka Kenzo. Paryski dom mody właśnie udostępnił kampanię reklamową na sezon jesień-zima 2014/2015. Możecie spodziewać się dwóch rzeczy – zaskoczenia i sporej dawki surrealizmu.

Witajcie w świecie Kenzo, gdzie wszystko jest inne niż się wydaje. W reklamach marki nie zobaczycie pięknych (wręcz perfekcyjnych) modelek, które wabią klientów swoim seksapilem. Tutaj absurd goni absurd, a stylistyka zdjęć ociera się m.in. o surrealizm i kicz. Salvador Dali z pewnością byłby fanem tego brandu.

W kampanii na sezon jesień-zima 2014/2015 główne role odgrywają Guinevere van Seenus oraz Robbie McKinnon. Oboje intrygują w świecie pełnym iluzji, którego autorem jest Pierpaolo Ferrari. Co więcej, członkowie Toiletpaper Magazine już po raz trzeci pracowali nad identyfikacją wizualną Kenzo. Najnowsza kolekcja inspirowana jest Davidem Lynchem i jego twórczością.