Czas zmienia wszystko, w tym okładkach magazynów! Karen X. Chang i Jerry Gabra przejrzeli archiwa czasopism i pokazują nam jak zmieniały się one na przestrzeni lat. The New Yorker pozostał prawie taki sam a Cosmopolitan zmienił się wraz z kanonem piękna pokazując piękno kobiecego ciała. Zobaczcie też kiedy pojawiła się żółta, kultowa ramka  National Geographic. Zapraszamy na podróż w czasie.

Zadaniem okładki magazynu jest sprzedać go. To prawda znana wszystkim wydawcom. Obrazy i zdjęcia z coverów stają się kultowe i wyręcz wryte w wizualną pamięć czytelników. Stojąc na półce, pismo wyróżni jedynie okładka i to ona sprawi, że sięgniemy po właśnie ten numer. A konkurencja jest ogromna. Obserwując zmiany w wyglądzie czasopism widzimy proces zmiany świata. Brzmi to może nieco górnolotnie, ale tak właśnie wygląda nasz znak czasu w kulturze obrazkowej.

 

Źródło: demilked.com