Z czym nam się obecnie kojarzy Dworzec Centralny? Najczęściej z miejscem szarym, ponurym i… zaniedbanym. Niewątpliwie jednak, na stałe wpisał się w Warszawską popkulturę. Stąd czas na zmiany i nowy wizerunek.  Autorkami nowej identyfikacji wizualnej Dworca Centralnego są dwie młode designerki – Aneta Lewandowska i Joanna Fidler-Wieruszewska, które wygrały konkurs zorganizowany przez  PKP S.A. oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.

O wygranej z pewnością zadecydował minimalizm, uniwersalność grafiki, nowoczesny design i wyraźny, jednoznaczny związek z charakterem miejsca – z rozkładem jazdy pociągów i punktów na mapie. Projekt jest prosty i spójny, naszym zdaniem niczego mu nie brakuje. Jak Wam się podoba?

 

 

1383582_10151769128804755_127958343_n

db86e9a3b7b32ed25d747538764fa2a3 5783918ce7f5a8ec860596bd2d3e3aa3 20-4-2