Rok 2018 w Chińskim kalendarzu rozpocznie się dopiero 16 lutego i będzie on rokiem psa. Włoska marka Gucci, by uczcić to wydarzenie, stworzyła limitowaną kolekcje z czworonogami w roli głównej. Oczywiście linii towarzyszy cudowna kampania! Zobaczcie sami.

Inspiracją do powstania ilustracji widniejących na rzeczach były psy należące do brytyjskiego artysty Unskilled Worker, który już wielokrotnie współpracował z dyrektorem kreatywnym Gucci Alessandro Michele. Wśród uroczych obrazków zobaczymy Boston Terriery o imionach Bosco i Orso. W limitowanej kolekcji, znajdują się zarówno rzeczy dla kobiet jak i mężczyzn, są to między innymi swetry, biżuteria i torby. Oczywiście linii towarzyszy niezwykła kampania reklamowa, która jest bardzo w stylu nowego Gucci. Dodatkowo dla posiadaczy telefonu iPhone X, włoska marka przygotowała jeszcze jedną niespodziankę. W specjalnej aplikacji marki, można zamienić się Orso lub Bosco i stworzyć własny niepowtarzalny materiał filmowy. Wszystkie rzeczy z limitowanej kolekcji można kupić za pomocą sklepu internetowego oraz w wybranych butikach. Jednak ostrzegamy, ceny nie należą do standardowych.

źródło: www.gucci.com