Daria Werbowy została jednocześnie twarzą, fotografką i stylistką najnowszej kampanii francuskiej marki odzieżowej Equipment. Motywem przewodnim sesji jest wszechobecne zdjęcia typu selfie, jednak w wykonaniu topmodelki, nie mają one nic wspólnego z obciachem i tandetą.

Serge Azria, dyrektor generalny i kreatywny marki Equipment do kampanii na jesień 2014 wybrał top modelkę Darię Werbowy. Cała sesja zainspirowana jest cieszącym się niechlubną sławą selfie, które zostało nawet uznane słowem roku 2013 przez Oxford English Dictonary. Wiele osób nie rozumie fenomenu tego typu zdjęć i uznaje je po prostu za głupie. Jednak topmodelka, która podczas sesji nie tylko pozowała do zdjęć, ale była również fotografką i stylistką, podeszła do tematu trochę inaczej, bardziej artystycznie. W kampanii Werbowy występuje w różnych perukach, strojach i lokalizacjach, prezentując eleganckie koszule reklamowanej marki. Zdjęcia dla Equipment były robione przez topmodelkę przez 2 tygodnie w Irlandii, gdzie gwiazda modelingu obecnie mieszka ze swoim chłopakiem Tomem. Werbowy nie ukrywa, że realizacja tego projektu była dla niej nie lada wyzwaniem, ponieważ wcześniej była przyzwyczajona do tego, że to inny odpowiadali za koncept kreatywny sesji zdjęciowych, w których brała udział.